رویه بازگردانی کالا

خرید مطمئن و رضایت بخش گوشی موبایل همواره از اولویت‌های اسمارت فروش بوده و است. با این وجود ممکن است مشتریان محترم پس از خرید با مسائلی روبرو شوند که برای این مسائل و مشکلات اسمارت فروش راه‌چاره اندیشیده است.

در صورت تایید شرایط زیر و نداشتن مغایرت با آن، تمام هزینه ارسال و برگشت محصول به عهده اسمارت فروش است.

  • ایراد فنی و یا اشکال کارخانه ای باید حداکثر تا 3 روزکاری پس از دریافت کالا، به اسمارت فروش از طریق راه‌های ارتباطی اینجا اطلاع داده شود.

  • ضرروی است کارتن و جعبه اصلی محصول سالم نگهداری شود و از پاره کردن و دور انداختن آن جداً خودداری شود.

  • برگشت کالا و موبایل صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن و جعبه اصلی سالم به اسمارت فروش برگشت زده شود.

  • در صورت مغایرت یا کسری اقلام همراه موبایل ، حداکثر تا یک روز بعد از تحویل کالا کارشناسان پشتیبانی اسمارت فروش را با خبر کنید.

  • عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است ممکن است در بعضی از موارد عکس محصول تفاوت جزئی با خود محصول داشته باشد، عکس محصول ملاک وجود مغایرت نیست. مرجع وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت مرجع شرکت سازنده کالا می‌باشد.